Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed

NOT: DOLANDIRICI MAĞDURU OLMAMAK İÇİM ATM LERDEN ÖDEME İSTEYENE ÖDEME YAPMAYINIZ
Escort Bayan

Blog Yazıları

Adana Güzel Escort Kızlar

  • Açılış: 17 Temmuz 2017 11:41
adana-guzel-escort-kizlar

Tanıtım

Ben aykut herkese selam öncelikle güzel bir gün diliyorum. Sizlere Adana Güzel Escort Kızlar ile yaşadığım güzel bir hikayemi paylaşmak ve sizleri Adana Escort çalışanları hakkında kısaca bilgilendirmek istedim. Bir gün yine yaz ayı hava çok fena sıcak adana merkezde yalınız bir şekilde geziyordum hem arabam var hemde motorsikletim çünkü dünyada tek zevk aldığım şeyin motorsikletim olduğunu düşünmüştüm ta ki Adana Escort Bayanlar hayatıma girene kadar. Neyse konumuza döneyim sıcaktan bunaldım bir kafeterya ya oturdum ve soğuk bir şeyler içmek istedim ve girdim oturdum mekan güzel allah var içerisi de buz gibiydi dedim soğuk ne varsa getir kardeşim dedim soğuk bir cola getirdi bir kaç yudum aldım ve içeriye iki hatunun girdiğini gördüm ama şok oldum böyle güzeller varmıydı adana’da diye meğerse beni tanıyorlarmış büyük bir giyim mağazam var kendime ait onlarda devamlı benim mağazan giyiniyorlarmış. Ben hani ayıp olmasın diyerek gözlerimi kaçırdım ama ara ara bakıyorum pür dikkat bana bakıyorlar her defasında bende acaba bende bir anormallik mi var diye lavaboya gittim ama baktım bir şey yok tekrar geçtim yerime oturdum baktım kalktı birisi sarışın ve at gibi karı gidicekler diye aslında üzüldüm ama baktım benim masaya doğru gelmeye başladı bu sefer yusuf yusuf etmeye başladım bir şeymi yaptım acaba diye geldi aykut bey dedi şaşırdım buyurun hanım efendi dedim biz sizin mağazanızın devamlı aboneleriyiz ilk etapta tereddüt ettik fakat inceledik sizin olduğunuza kanaat getirdik umarım rahatız etmedim umarım dedi estağfurullah ne rahatsızlığı sizin gibi güzel bir hoş bayandan nasıl mahrum bırakmışım kendimi dedi uygunsanız buyurun masama dedim tabi dedi ve gitti arkadaşını altı çantalarını aldı geldiler oturduk sohbet etmeye başladı aklımdan da geçiriyorum az önce bakarken için gidiyordu hatunlara şimdi biri sağımda biri solumda. Evlimisiniz falan diye sorular sordular hayır dedim sizler evlimisiniz dedim hayır bizler özgür takılan bayanlarız dedi nasıl yani dedim anlayamadım. Biz Adana Escort Bayan olarak çalışıyoruz dediler ciddimisiniz dedim evet ciddiyiz dediler dahada rahatladım ve daha rahat davranmaya başladım. Ve dedim hakikaten çok seksi vücutlarınız var tam seks için yaratılmışsınız dedim. Benimde canım sıkılıyordu dedim isterseniz arabayı getirtireyim biraz denize gidelim dedim onlarda seve seve kabul ederiz dediler. Müdürü aradım ve arabayı göndermesini söyledim araba geldi hesapları ben ödeyecektim kesinlikle lütfen ödersen gelmeyiz seninle dediler ya olur mu falan derken kendileri ödedi arabaya gittik bende baştan kestim bütün masraflar benden dedim zorla ikna ettim ve mersine geçtik 1 saat diye gitti tam 1 ay beraber kaldık dünyam değişti bunlarla hayatı sevmeye başladım ve halen beraber yaşıyoruz. Sizlerde Adana Bayan Escort partnerler ile harika zamanlar geçirebilirsiniz hemen arayın beğendiğiniz kadını. Escort Adana hizmeti veren tüm kadınlara istediğiniz zaman bu internet sitesinden ulaşabilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan Adana Yeni Escort Bayan Model Nehir başlıklı makalemizde adana escort ve Adana Yeni Escort Bayan Model Nehir hakkında bilgiler verilmektedir.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

To inquire about this ad listing, complete the form below to send a message to the ad poster.

Information about the ad poster

  • Listed by: admin
  • Member Since: 15 Ağustos 2015

Other items listed by admin

Latest items listed by admin »